Οι επενδυτές έχουν τρομάξει από τον πιθανό αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στο επιχειρηματικό της μοντέλο, καθώς οι εταιρείες γίνονται πιο ικανές να αξιοποιήσουν άμεσα την τεχνολογία προς όφελός τους.
Οι μετοχές της Teleperformance υποχώρησαν κατά 16% την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG, αφού η σουηδική εταιρεία χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών Klarna δήλωσε ότι ο βοηθός εξυπηρέτησης πελατών της Open AI που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη χειρίζεται τα δύο τρίτα των κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών.
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Teleperformance Daniel Julien δήλωσε την Πέμπτη ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι θετική για το επιχειρηματικό της μοντέλο - και ότι ποτέ δεν θα αντικαταστήσει πλήρως την αξία της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης.
«Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί μέρος των λύσεων που παρέχουμε στους πελάτες», δήλωσε ο Julien στην εκπομπή «Squawk Box Europe» του CNBC.
Και στην συνέχεια ο ίδιος τόνισε: «Δεν είναι απλώς μια συναλλακτική σχέση, έχει να κάνει πολύ με την καθησυχαστικότητα, με την εμπιστοσύνη, με την ενσυναίσθηση. Έτσι, αντιλαμβανόμαστε την τεχνητή νοημοσύνη ως ενίσχυση της εργασίας που κάνουν οι ανθρώπινοι υπάλληλοί μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τους αντικαθιστά».
Να σημειωθεί πως στα αποτελέσματά της, η εταιρεία ανέφερε ότι συνεργάζεται με πελάτες σε 250 έργα τεχνητής νοημοσύνης, μεταξύ των οποίων και στη γενεσιουργό τεχνητή νοημοσύνη, και έχει διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της με νέες συνεργασίες στον χώρο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr