Συγκεκριμένα, ο δείκτης για τους κατασκευαστές ανέβηκε από του 19,3 πόντους του Μαρτίου στους 23,7 τον Απρίλιο, ενώ για τους προμηθευτές από του 34,6 στους 35,2 τον Απρίλιο.
Όπως σημείωσε ο Oliver Falck, Διευθυντής του τομέα του Ινστιτούτου για τη Βιομηχανία και τις Νέες Τεχνολογίες, «Οι προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι πολύ πιο ευχαριστημένοι για την παρούσα κατάστασή τους σε σχέση με τους κατασκευαστές».
Την ίδια στιγμή, οι επιχειρηματικές προσδοκίες μεταξύ των κατασκευαστών οριακά βελτιώνονται. Αυξήθηκαν μόλις στους 2,2 πόντους τον Απρίλιο από 1,2 πόντους τον Μάρτιο.
Μεταξύ των προμηθευτών, υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη απαισιοδοξία από τους -5,8 πόντους του Μαρτίου στους -12,2 πόντους του Απριλίου.
«Η εμπορική έκθεση Auto Shanghai τον Απρίλιο έστειλε ένα σαφές μήνυμα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ότι ο ανταγωνισμός στον νέο κόσμο της ηλεκτροκίνησης γίνεται σκληρότερος – όχι μόνο στην κινεζική αγορά, η οποία είναι τόσο σημαντική για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και αλλού», δήλωσε ο Falck.
Διάγραμμα με την πορεία του επιχειρηματικού κλίματος στη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία (2020-2023)-Με μπλε οι κατασκευαστές, με γκρι οι προμηθευτες, με μωβ το συνολο του κλάδου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr