Η γαλλική εταιρία, η οποία επιδιώκει να εντάσσει στους κόλπους της μικρές εταιρείες με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης, θα συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση των δραστηριοτήτων της Aesop, ιδίως στην Κίνα.
Η Aesop ιδρύθηκε το 1987 στη Μελβούρνη από τον κ. Dennis Paphitis, ο οποίος είχε ως στόχο να προωθήσει την αξιοποίηση φυσικών συστατικών για την παραγωγή των προϊόντων, ερχόμενος σε ρήξη με τις τάσεις της τότε αγοράς ομορφιάς.
To σήμα της εν λόγω εταιρίας, διατίθεται σε συγκεκριμένο δίκτυο καταστημάτων αλλά και σε μπουτίκ υψηλής ποιότητας χώρους ομορφιάς και πολυτελή ξενοδοχεία και χαίρει διεθνούς αναγνώρισης χάρη στις βιώσιμες vegan φόρμουλες και τα φυσικά συστατικά των προϊόντων, τα οποία ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών.
Η Natura & Co, η οποία ανέλαβε τον έλεγχο του σήματος το 2013 έναντι 68 εκατομμυρίων δολαρίων, ενίσχυσε τη διεθνή της βάση. Η Aesop πέτυχε πωλήσεις ύψους 537 εκατ. ευρώ το 2022 και βρίσκεται σε περίπου 400 καταστήματα (συμπεριλαμβανομένων 275 μπουτίκ) στην Αμερική, την Ευρώπη, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την Ασία.
To σήμα της Aesop, σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο του γαλλικού κολοσσού στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας, C. Chapuy, θα συνεισφέρει σημαντικά στην αύξηση των εσόδων της L'Oréal στον τομέα αυτό που αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο των πωλήσεων του ομίλου, ήτοι 14,6 δισ. σε συνολικό κύκλο εργασιών 38 δισ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr