Πιο συγκεκριμένα, το Μάρτιο ο δείκτης αυξήθηκε στους 23,7 πόντους από 7,6 πόντους το Φεβρουάριο.
«Τόσο οι βιομηχανίες αυτοκινήτων, όσο και οι προμηθευτές τους χαρακτήρισαν πολύ καλύτερη την κατάσταση επί του παρόντος», δήλωσε ο καθηγητής Oliver Falck, Διευθυντής του κέντρου Βιομηχανίας και Νέων Τεχνολογιών του Ινστιτούτου.
«Όπως φαίνεται για τους προμηθευτές, η κατάσταση είναι ακόμα καλύτερη σε σύγκριση με τους κατασκευαστές, κατάσταση σπάνια μέσα στην τελευταία διετία», πρόσθεσε.
Η εκτίμηση των κατασκευαστών για την κατάστασή τους αυξήθηκε σε 19,4 μονάδες, από -19,1 μονάδες τον Φεβρουάριο.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν πολύ ικανοποιημένες με τις εκκρεμείς παραγγελίες τους: ο δείκτης παρέμεινε υψηλός στις 73,4 μονάδες.
Λόγω της υποτονικής ζήτησης, οι κατασκευαστές δεν σχεδιάζουν να αυξήσουν την παραγωγή τους τόσο έντονα όσο έκαναν τον Φεβρουάριο.
«Οι επιλογές επιδοτήσεων έληξαν στο τέλος του περασμένου έτους, επομένως οι επιπτώσεις στις αγορές αυτοκινήτων μπορεί να μειώσουν τη ζήτηση», λέει ο Falck. Ωστόσο, η ζήτηση μειώθηκε λιγότερο τον Μάρτιο από ό,τι τον Φεβρουάριο.
Η εκτίμηση των προμηθευτών για την τρέχουσα κατάστασή τους «εκτινάχθηκε» από 17,9 μονάδες τον Φεβρουάριο σε 34,7 μονάδες. Οι εκκρεμείς παραγγελίες τους αυξήθηκαν για πρώτη φορά μετά από έντεκα μήνες.
Η ζήτηση διαμορφώνεται επίσης καλά με το δείκτη να αυξάνεται στις 19,1 μονάδες, από 4,8 μονάδες.
Στο διάγραμμα αποτυπώνεται η εκτίμηση για την κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας για κατασκευαστές, προμηθευτές και το σύνολο του κλάδου από το 2020 έως το 2023
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr