Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους Financial Times, η εταιρεία πρόσφατα δήλωσε ότι στοχεύει σε ετήσια έσοδα 58,5 δισ. δολαρίων το 2025, από 22,7 δισ. δολάρια πέρυσι. Αυτό θα υπερέβαινε τις υπάρχουσες συνδυασμένες ετήσιες πωλήσεις των κολοσσών λιανικής H&M και Zara.
Παράλληλα, η εταιρεία προβλέπει επίσης ότι η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων της θα αυξηθεί στα 80,6 δισ. δολάρια το 2025, καταγράφοντας αύξηση 174% από πέρυσι.
Οι υψηλοί στόχοι έρχονται καθώς η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει φέτος σε μία από τις μεγαλύτερες δημόσιες προσφορές κινεζικών εταιρειών στις ΗΠΑ, αφού γίνει ο αγαπημένος προορισμός αγορών για τους καταναλωτές της Generation Z στη Δύση.
Μειώνεται ο ενθουσιασμός
Σύμφωνα με τους FT, ο ενθουσιασμός ο ενθουσιασμός των νεαρών γυναικών για το Shein μπορεί να μειώνεται. Το ποσοστό των γυναικών Gen Z στις ΗΠΑ που σκέφτονται να αγοράσουν από το Shein μειώθηκε από το peak του 54% τον Μάιο του 2022 στο 39% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με έρευνα της Morning Consult Brand Intelligence.
«Η δημοτικότητα του Shein στην Gen Z είναι ένα δίκοπο μαχαίρι», δήλωσε η Claire Tassin, αναλύτρια λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου στο Morning Consult. «Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή σε νέες μάρκες ένδυσης από οποιαδήποτε άλλη γενιά, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να κερδίσεις την προσοχή τους, αλλά πιο δύσκολο να διατηρήσεις την αφοσίωσή τους».
Η Shein είπε επίσης στους επενδυτές ότι θα ξεκινήσει marketplace όπου θα πουλά προϊόντα τρίτων στον ιστότοπο και στην εφαρμογή της, μπαίνοντας στον ανταγωνισμό έναντι των Asos και Amazon.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr