Όπως μεταδίδει το Reuters, η 54χρονη Wojcicki αναμένεται να αντικατασταθεί από τον αναπληρωτή CEO, Neal Mohan.
Η αλλαγή «φρουράς» έρχεται καθώς τα διαφημιστικά έσοδα της YouTube μειώθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, εν μέσω έντονου ανταγωνισμού για χρόνο προβολής με υπηρεσίες βίντεο σύντομης μορφής, όπως το TikTok και το Reels του Facebook, αλλά και υπηρεσίες ροής όπως το Netflix.
Μία από τις πιο εξέχουσες γυναίκες στον τομέα της τεχνολογίας, η Wojcicki είπε ότι θα επικεντρωθεί σε «οικογένεια, υγεία και προσωπικά έργα» και σχεδιάζει να αναλάβει συμβουλευτικό ρόλο στην Alphabet. Προηγουμένως ήταν η ανώτερη αντιπρόεδρος για προϊόντα διαφημίσεων στην Google και έγινε CEO της YouTube το 2014.
Από την πλευρά του, ο νέος CEO, Neal Mohan, εντάχθηκε στην Google το 2008 και αποτελεί τον επικεφαλής προϊόντων στη YouTube, όπου εστιάζει στο λανσάρισμα του YouTube Shorts and Music. Προηγουμένως πέρασε σχεδόν έξι χρόνια στην DoubleClick, μια εταιρεία που εξαγόρασε η Google το 2007, και αργότερα υπηρέτησε για περίπου οκτώ χρόνια ως ανώτερος αντιπρόεδρος διαφημίσεων προβολής και βίντεο στην Google.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr