Σύμφωνα με τον αμερικανικό ειδησεογραφικό ιστότοπο Axios, οι περικοπές θα επηρεάσουν περισσότερο από το 50% των εργαζομένων στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης της Yahoo, δηλαδή πάνω από 1.600 άτομα.
Η παραπάνω εξέλιξη αναμένεται να τερματίσει την πολύχρονη προσπάθεια της Yahoo να ανταγωνιστεί άμεσα την Google και τη Meta στο κομμάτι της ψηφιακής διαφήμισης.
Σε συνέντευξή του, ο διευθύνων σύμβουλος της Yahoo, Jim Lanzone, τόνισε ότι οι απολύσεις δεν οφείλονται σε οικονομικούς λόγους, αλλά σε στρατηγικές αλλαγές στη διαφημιστική μονάδα Yahoo for Business της εταιρείας, η οποία δεν είναι κερδοφόρα.
Αυτές οι αλλαγές θα είναι «εξαιρετικά ωφέλιμες για την κερδοφορία της Yahoo συνολικά», είπε ο Lanzone, κάτι που θα επιτρέψει στην εταιρεία «να κινηθεί επιθετικά» και να επενδύσει περισσότερα σε άλλους τομείς της επιχείρησης, που είναι κερδοφόροι.
Στο σύνολό της η Yahoo είναι κερδοφόρα και αποφέρει περίπου 8 δισ. δολάρια σε ετήσια έσοδα, σύμφωνα με στοιχεία του Axios.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr