Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Σύμφωνα με τον αμερικανικό ειδησεογραφικό ιστότοπο Axios, οι περικοπές θα επηρεάσουν περισσότερο από το 50% των εργαζομένων στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης της Yahoo, δηλαδή πάνω από 1.600 άτομα.
Η παραπάνω εξέλιξη αναμένεται να τερματίσει την πολύχρονη προσπάθεια της Yahoo να ανταγωνιστεί άμεσα την Google και τη Meta στο κομμάτι της ψηφιακής διαφήμισης.
Σε συνέντευξή του, ο διευθύνων σύμβουλος της Yahoo, Jim Lanzone, τόνισε ότι οι απολύσεις δεν οφείλονται σε οικονομικούς λόγους, αλλά σε στρατηγικές αλλαγές στη διαφημιστική μονάδα Yahoo for Business της εταιρείας, η οποία δεν είναι κερδοφόρα.
Αυτές οι αλλαγές θα είναι «εξαιρετικά ωφέλιμες για την κερδοφορία της Yahoo συνολικά», είπε ο Lanzone, κάτι που θα επιτρέψει στην εταιρεία «να κινηθεί επιθετικά» και να επενδύσει περισσότερα σε άλλους τομείς της επιχείρησης, που είναι κερδοφόροι.
Στο σύνολό της η Yahoo είναι κερδοφόρα και αποφέρει περίπου 8 δισ. δολάρια σε ετήσια έσοδα, σύμφωνα με στοιχεία του Axios.