Πιο συγκεκριμένα, ο πολυτελής οίκος γίνεται το πρώτο μεγάλο brand μόδας που αποχωρεί από το Twitter, στον απόηχο των ανησυχιών σχετικά με το όραμα του νέου ιδιοκτήτη.
Το πολυτελές brand επιβεβαίωσε ότι διέγραψε τον λογαριασμό του στο Twitter, ωστόσο δεν έχει ακόμη σχολιάσει περαιτέρω.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη μεγάλες εταιρείες, όπως η General Motors και η Dyson, έχουν ήδη αναστείλει τις διαφημιστικές τους καμπάνιες από τη δημοφιλή πλατφόρμα.
Έντονη ανησυχία
Εταιρείες και χρήστες του Twitter έχουν εκφράσει την ανησυχία τους για τα πλάνα του Έλον Μασκ, ένα εκ των οποίων αφορά στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου, γεγονός που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιζόμενους να αποφύγουν να συνδεθούν με τη ρητορική μίσους και παραπληροφόρησης.
Αν και το Twitter δεν έχει ιδιαίτερη δυναμική στη βιομηχανία της μόδας, η πλατφόρμα αποτέλεσε χώρο συζητήσεων σχεδίων της Balenciaga, όπως τα oversized αθλητικά ρούχα, δερμάτινες σακούλες σκουπιδιών αξίας 1.790 δολαρίων και Crocs αξίας 950 δολαρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr