Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις ανήλθαν σε 19,8 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 19% σε ετήσια βάση και ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που ανέμεναν αύξηση εσόδων κατά 13%.
Οι πωλήσεις στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών του οίκου αυξήθηκαν το γ’ τρίμηνο κατά 22% σε οργανική βάση, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 16%.
«Η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία, που ενισχύθηκαν σημαντικά από την αρχή του έτους, επωφελήθηκαν από την ισχυρή ζήτηση των εγχώριων καταναλωτών και την ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών», ανέφερε ο όμιλος σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη. «Η Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, εμφάνισε χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ωστόσο η ανάπτυξη το τελευταίο τρίμηνο επιταχύνθηκε λόγω της μερικής χαλάρωσης των περιορισμών λόγω πανδημίας», πρόσθεσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr