H έρευνα αποκάλυψε ότι το 87% των βιομηχανιών έχουν αλλάξει την στρατηγική τους στην τροφοδότηση, προκειμένου να ενισχύσουν τις διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα. Στο χονδρικό εμπόριο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 76%, ενώ στο λιανεμπόριο ήταν 63%.
Σε προηγούμενη έρευνα που διεξήχθη τον Μάιο του 2021, λιγότερες από τις μισές από το σύνολο των εταιρειών, είπαν ότι σχεδίαζαν να προσαρμόσουν την στρατηγική τους στο θέμα των προμηθειών. Αυτό μας δείχνει ότι πολλές εταιρείες έχουν επανεκτιμήσει το ρίσκο στις εφοδιαστικές αλυσίδες από τότε, λέει ο ερευνητής του ifo, Andreas Bauer.
To 68% όλων των κατασκευαστικών εταιρειών, έχουν απαντήσει ότι αντιμετωπίζουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα με το να αυξάνουν τα αποθέματά τους, ενώ το 65% έχει διαφοροποιηθεί παραπέρα με το να προσθέτει νέους προμηθευτές και πηγές προμηθειών.
Μόνο το 13% έχουν ενσωματώσει ξανά σε προηγούμενη φάση, εξωτερικές διαδικασίες παραγωγής στις βιομηχανίες.
«Παρατηρούμε ότι οι μικρές και οι μεγάλες επιχειρήσεις αναπτύσσουν διαφορετικές στρατηγικές. Οι μεγάλες εταιρίες γενικά έχουν υιοθετήσει περισσότερα μέτρα προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα σε σχέση με τις μικρές ή και τις μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις. Ακόμα, ενώ οι μεγάλες εταιρίες έχουν δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη διαφοροποίηση των προμηθειών και στο να ελέγχουν την εφοδιαστική αλυσίδα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις έχουν επικεντρωθεί περισσότερο στο να αυξάνουν τις προμήθειές τους», λέει ο Baur.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr