Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας στο Code Conference, ο Σουντάρ Πιτσάι έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς σκέφτεται να κάνει την εταιρεία να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά ενόψει της οικονομικής αβεβαιότητας.
«Όσο περισσότερο προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα μακροοικονομικά, τόσο πιο πολύ αβέβαιοι νιώθουμε για αυτό», είπε ο Πιτσάι. «Η μακροοικονομική απόδοση συσχετίζεται με τις διαφημιστικές δαπάνες, τις καταναλωτικές δαπάνες και ούτω καθεξής», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με το CNBC, o CEO της Google και της Alphabet, ενώ είπε ότι θεωρεί ότι δεν μπορεί να ελέγξει τους μακροοικονομικούς παράγοντες, αναγνώρισε ότι η εταιρεία έχει γίνει «πιο αργή» μετά την αύξηση του αριθμού των εργαζομένων της.
«Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι ως εταιρεία, όταν διαθέτουμε λιγότερους πόρους σε σχέση με το παρελθόν, δίνουμε προτεραιότητα σε αυτά που είναι σημαντικά και ότι οι υπάλληλοί μας είναι πραγματικά παραγωγικοί».
Μεταξύ άλλων, ο Πιτσάι έδωσε συγκεκριμένα παραδείγματα για το πώς ελπίζει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της εταιρείας, αναφερόμενος στην αντικατάσταση του Music Play με το YouTube Music.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr