Η εταιρεία παράγει ετησίως έσοδα ύψους περίπου 4 δισ. δολαρίων από τις διαφημίσεις αλλά θέλει να κάνει διψήφιο το νούμερο αυτό, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Η Apple ήδη προβάλλει διαφημίσεις σε κάποιες εφαρμογές, όπως το Apple News και το Stocks. Πρόσφατα ανακοίνωσε τα σχέδιά της να τις επεκτείνει και στο App Store.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία εξετάζει τρόπους να προσθέσει διαφημίσεις στο Apple Maps, για παράδειγμα, το οποίο μέχρι στιγμής ξεχώριζε από το ανταγωνιστικό του Google Maps, καθώς δεν έδειχνε διαφημίσεις.
Το δημοσίευμα αναφέρει ως «πιθανό» το ενδεχόμενο η Apple να προσθέσει επίσης διαφημίσεις στα stores για τα Podcasts και τα Books.
Στο μεταξύ, η Apple έχει βάλει στο στόχαστρο άλλες επιχειρήσεις που προωθούν διαφημίσεις στους χρήστες του iPhone. Το περασμένο έτος, η εταιρεία έκανε ένα update για τα iPhones με ένα νέο popup που ρώταγε τους χρήστες εάν θέλουν να επιτρέψουν στις εφαρμογές των κινητών τους να εμφανίζουν στοχευμένες διαφημίσεις.
Το στοιχείο αυτό, γνωστό ως App Tracking Transparency, ανέστειλε τους μηχανισμούς πολλών διαφημίσεων για κινητά. Φυσικά οι περισσότεροι χρήστες iPhone επέλεγαν να εξαιρεθούν και αυτό δημιουργούσε μεγάλες προκλήσεις σε πολλές εταιρείες, από την Snap, έως την Facebook και την Peloton.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr