Η Heineken τόνισε ότι τα λειτουργικά κέρδη προ εκτάκτων αυξήθηκαν κατά 24,6% στα 2,16 δισ. ευρώ, σε σχέση με τις εκτιμήσεις για αύξηση 17%.
Η εταιρεία προηγουμένως είχε θέσει στόχο την αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου στο 17% το 2023, αλλά δημιούργησε αμφιβολίες τον Φεβρουάριο για την επίτευξη του στόχου, λόγω της αυξημένης οικονομικής αβεβαιότητας και του πολύ υψηλότερου κόστους εισροών.
Για το α΄ εξάμηνο, η Heineken ανακοίνωσε αύξηση 7,6% των όγκων μπύρας, με επιτάχυνση στο β΄ τρίμηνο και επέκταση σε όλες τις περιοχές, και κυρίως στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού που ανακάμπτει από τα lockdowns.
Στην Αμερική και στην Ευρώπη, η κατάσταση ήταν σταθερή, με περισσότερους καταναλωτές να πίνουν σε μπαρ και εστιατόρια.