Ειδικότερα, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του αερομεταφορέα με έδρα το Τέξας, Ρόμπερτ Ίσομ, παρά το γεγονός ότι τα αεροπορικά ταξίδια είναι σε επίπεδα ρεκόρ, το πρόγραμμα ταξιδιών της American Airliners παραμένει επηρεασμένο από τις διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις ελλείψεις προσωπικού, οι οποίες επιδεινώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σύμφωνα με το NBC, ο Ίσομ προέβλεψε ότι η αποκατάσταση της χωρητικότητας της αεροπορικής εταιρείας θα διαρκέσει περίπου ένα χρόνο, ενώ τα περιφερειακά δρομολόγια της American Airlines θα είναι πιο δύσκολο να σταθεροποιηθούν. «Νομίζω ότι εξαρτάται από τις αλυσίδες εφοδιασμού των κατασκευαστών αεροσκαφών και, εν τέλει, την ύπαρξη αρκετού προσωπικού», υπογράμμισε ο Ίσομ.
Από την πλευρά του, ο οικονομικός διευθυντής του αερομεταφορέα, Ντέρεκ Κερ, δήλωσε ότι η χωρητικότητά του τρέχοντος τριμήνου είναι μειωμένη κατά 8,5%, εν συγκρίσει με το επίπεδο προ πανδημίας. Η αεροπορική εταιρεία σημείωσε το πρώτο της τριμηνιαίο κέρδος από την έναρξη της πανδημίας, με αύξηση των εσόδων της κατά 12,2%, στα 13,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μαζί με την ανακοίνωση των τριμηνιαίων κερδών της, υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία προειδοποίησε για κλιμάκωση του κόστους, εκτός των καυσίμων κατά το τρίμηνο έως τον Σεπτέμβριο, καθώς αναμένει να πραγματοποιήσει λιγότερες πτήσεις από ό,τι είχε προγραμματιστεί.
Αποζημίωση των επιβατών
Με τις καθυστερήσεις πτήσεων, τις ακυρώσεις, τις τακτικές απεργίες, τον χρόνο αναμονής στον έλεγχο των διαβατηρίων, αλλά και τα προβλήματα που προκύπτουν με τις αποσκευές, οι επιβάτες καλούνται να αντιμετωπίσουν το φετινό καλοκαίρι ένα ταξιδιωτικό χάος.
Σε απάντηση των παραπάνω φαινομένων, ο γερουσιαστής των ΗΠΑ, Μπέρνι Σάντερς, κάλεσε τον Υπουργό Μεταφορών, Πιτ Μπούτιτζετζ, να λάβει άμεση δράση. Μάλιστα, σύμφωνα με το NBC, ο Σάντερς υπογράμμισε ότι οι αεροπορικές εταιρείες οφείλουν να αποζημιώνουν τους επιβάτες για πτήσεις που καθυστερούν περισσότερο από μία ώρα, να παρέχουν εναλλακτική μεταφορά σε επιβάτες που αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις έως και τέσσερις ώρες και να προσφέρουν γεύματα και καταλύματα σε όσους επιβάτες πρέπει να αντιμετωπίσουν ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις.
Παράλληλα, ο Σάντερς τόνισε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να έρθουν αντιμέτωπες με πρόστιμα για τις πτήσεις που καθυστερούν περισσότερο από δύο ώρες, αλλά και για τις προγραμματισμένες πτήσεις που πραγματοποιούνται χωρίς ωστόσο να υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr