Ειδικότερα, τα πολλαπλά lockdown που έχουν πλήξει την Κίνα φέτος, συμπεριλαμβανομένης της Σανγκάης, όπου η Tesla διατηρεί ένα τεράστιο εργοστάσιο, έχουν καταστήσει όλο και πιο δύσκολη τη λειτουργία των κατασκευαστών αυτοκινήτων.
«Τα εργοστάσια τόσο στο Βερολίνο όσο και στο Όστιν είναι γιγαντιαίοι φούρνοι χρημάτων αυτή τη στιγμή. Ακούμε έναν γιγάντιο βρυχηθμό, είναι ο ήχος του χρήματος στις φλόγες», ανέφερε στη συνέντευξή του ο Μασκ, ενώ πρόσθεσε ότι «χάνουν πραγματικά δισεκατομμύρια δολάρια αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν τόνοι δαπανών και εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή».
«Το εργοστάσιο στο Όστιν του Τέξας προς το παρόν παράγει μικροσκοπικό αριθμό αυτοκινήτων, εν μέρει επειδή οι μπαταρίες και άλλα εξαρτήματα έχουν κολλήσει σε ένα κινεζικό λιμάνι και δεν μπορεί κανείς να τα μετακινήσει. Το lockdown στη Σανγκάη αποδείχθηκε πολύ δύσκολο», τόνισε ο Μασκ.
Ωστόσο, ο Έλον Μασκ διαβεβαίωσε ότι «όλο αυτό θα διορθωθεί πολύ γρήγορα, αλλά απαιτεί μεγάλη προσοχή».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω συνέντευξη ηχογραφήθηκε στα τέλη του περασμένου μήνα, αλλά αυτό το μέρος της συνομιλίας δημοσιεύτηκε την Τετάρτη (22/6).
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία αύξησε την τιμή ολόκληρης της γκάμας των αυτοκινήτων της στις ΗΠΑ κατά σχεδόν 5%, καθώς το κόστος των πρώτων υλών, συμπεριλαμβανομένου του αλουμινίου και του λιθίου, αυξήθηκε.
Αυτή την εβδομάδα, ο Μασκ δήλωσε ότι η Tesla σχεδίαζε να απορρίψει το 3,5% του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού, αφού νωρίτερα σημείωσε ότι είχε ένα «σούπερ κακό προαίσθημα» για την οικονομία.
Εν τω μεταξύ, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι ξεκίνησε επίσημα την παραγωγή της στις νέες της εγκαταστάσεις 2,2 δισ. δολαρίων στη βορειοανατολική κινεζική πόλη Σενγιάνγκ.
Η BMW τόνισε ότι το εργοστάσιο, το οποίο είναι το τρίτο της στην Κίνα, θα αυξήσει την ετήσια παραγωγή του στη χώρα από 700.000 σε 830.000.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr