Πιο συγκεκριμένα, ο Christophe Lèguevaques, δικηγόρος που συμμετείχε στην ομαδική αγωγή κατά της Renault και της Nissan, υπογράμμισε ότι η κοινή νομική αγωγή αντιπροσώπευε καταγγελίες από περίπου 1.100 άτομα.
Η Renault, με τη σειρά της, παραδέχθηκε ότι οχήματά της παρουσίασαν κάποια τεχνικά προβλήματα, ωστόσο υποστήριξε πως δεν έθεσαν ποτέ τους πελάτες της σε κίνδυνο για την ασφάλειά τους.
Παράλληλα, πρόσθεσε ότι θα εξέταζε την πληρωμή αποζημίωσης, εξετάζοντας όμως κάθε ατομική περίπτωση ξεχωριστά.
Η Nissan, από την πλευρά της, δήλωσε:
«Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας οι οποίοι θεωρούν ότι μπορεί να επηρεάζονται από το συγκεκριμένο ζήτημα να επικοινωνήσουν με την τοπική αντιπροσωπεία της Nissan, η οποία θα κάνει τη σχετική διάγνωση για το όχημά τους και θα τους προσφέρει την αναγκαία υποστήριξη».