Πιο συγκεκριμένα, ο Farley σημειώνει ότι τα υπέρογκα κεφάλαια που απαιτούνται για την επένδυση στις τεχνολογίες θα αναγκάσουν τις μικρότερες επιχειρήσεις να εξαγοραστούν, ενώ πίεση θα ασκηθεί και στις νεοφυείς ηλεκτρικών οχημάτων.
«Θα υπάρξουν κάποιοι μεγάλοι νικητές, κάποιοι που θα κάνουν μετάβαση, κάποιοι που δεν θα το καταφέρουν. Πολλές από τις μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν την πολυτέλεια να κάνουν αυτή τη μετάβαση», δήλωσε ο CEO της Ford, την Τετάρτη (01/06) κατά τη διάρκεια της 38ης ετήσιας διάσκεψης στρατηγικών αποφάσεων του Bernstein.
Επιπροσθέτως, τόνισε ότι η αγορά, στην οποία επιδιώκουν να ενταχθούν οι νεοσύστατες εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων, δεν είναι «αρκετά μεγάλη προκειμένου να δικαιολογήσει το κεφάλαιο που ξοδεύουν ή τις αποτιμήσεις».
Ο κομβικός ρόλος των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών
Μεταξύ άλλων, ο CEO της Ford, αναμένει ότι οι κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων (EV) θα αποκτήσουν σημαντικό πλεονέκτημα έναντι της αμερικανικής βιομηχανίας.
«Έρχεται ένα ξεκαθάρισμα, και πιστεύω ότι αυτό το ξεκαθάρισμα θα ευνοήσει πολλούς από τους νέους παίκτες από την Κίνα», τόνισε, σημειώνοντας παράλληλα ότι για να κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά και κερδοφόρα, η Ford και άλλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να μειώσουν το κόστος τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr