Η εκ νέου «έκρηξη» του εμπορίου δημιούργησε αυξανόμενες απαιτήσεις με αποτέλεσμα να «εκτοξεύσει» τις τιμές των εμπορευματοκιβωτιών ακόμα και στα 20.000 δολάρια, την ώρα που η συνήθης τιμή είναι κάτω από τα 2.000 δολάρια.
Παρόλα αυτά, ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon δείχνει να έχει επηρεαστεί λιγότερο από αυτό το ζήτημα. Η διορατικότητα της εταιρείας και η απόφασή της να προχωρήσει στην κατασκευή των δικών της κοντέινερ από το 2018 της έχει επιτρέψει να αποφύγει τις μεγάλες καθυστερήσεις στα λιμάνια.
Κατασκευάζοντας τα δικά της κοντέινερ από το 2018, έχει καταφέρει να διαχειρίζεται το 70%-75% των αποστολών της μέσω του δικού της δικτύου μεταφοράς. Μέσω της δικής της υποδομής, η Amazon κατάφερε να στείλει πάνω από 5.300 εμπορευματοκιβώτια από το Πεκίνο σε λιμάνια σε Καλιφόρνια και Ουάσινγκτον. Έκτοτε, έχει αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο όσον αφορά την αυτοδυναμία της και πλέον αποστέλλει πάνω από 10.000 εμπορευματοκιβώτια τον μήνα.
Επίσης, ναυλώνει από μόνη της πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, γεγονός που της δίνει ένα πλεονέκτημα στη χάραξη των δρομολογίων της και της επιτρέπει καλύτερη αποτελεσματικότητα στο οικοσύστημα μεταφορών της, αποφεύγοντας τις καθυστερήσεις και τη συμφόρηση στα λιμάνια.
Η Amazon έχει επενδύσει περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια για να αποφύγει τις καθυστερήσεις και τη συμφόρηση στα λιμάνια, επιτρέποντάς της να κυριαρχήσει στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς αποστέλλει μόνη της περίπου το 72% των αποστολών της, ανεβαίνοντας σαφώς σε σχέση με το 47% του παρελθόντος.
Πλέον, αρκετές εταιρείες που ασχολούνται με το λιανεμπόριο στρέφονται σε ανάλογες στρατηγικές, από τη ναύλωση πλοίων μεταφοράς χύδην στην κατασκευή των δικών τους εμπορευματοκιβωτίων. Εταιρείες όπως οι Walmart και Home Depot σκοπεύουν να ακολουθήσουν αυτή τη στρατηγική, αλλά η Amazon, που ήδη έχει επενδύσει σε αυτό, έχει, χάρη στη διορατικότητά της, ένα απαράμιλλο πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr