Σύμφωνα με το Reuters, οι έμποροι του Shopify, που έχουν εταιρικούς λογαριασμούς στο TikTok, θα μπορούν σύντομα να προσθέσουν ένα πλήκτρο για αγορές στο προφίλ τους για πρώτη φορά.
Η δοκιμαστική εκδοχή είναι τώρα διαθέσιμη στους χρήστες στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα κυκλοφορήσει και σε άλλες περιοχές τους επόμενους μήνες.
Μεγάλες εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως η Facebook Inc, και οι εταιρείες της Alphabet, Youtube και Twitter, άρχισαν να επενδύουν πρόσφατα σε χαρακτηριστικά αγορών για να αυξήσουν τις πωλήσεις.
Οι εταιρείες ανταγωνίζονται για ένα κομμάτι του κλάδου που είναι γνωστός ως κοινωνικό εμπόριο, το οποίο βασίζεται στην ικανότητα των χρηστών να ανακαλύψουν και να αγοράσουν προϊόντα μέσω εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτός ο κλάδος αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία σε $50 δισεκατομμύρια από $36 δισεκατομμύρια σε ετήσιες πωλήσεις μέχρι το 2023 στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία eMarketer.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr