Ο λόγος για το παραπάνω, είναι το γεγονός πως οι καταναλωτές επέστρεψαν στα καταστήματα για την αγορά τροφίμων και προχώρησαν σε online αγορές ειδών ρουχισμού, ενισχύοντας τις ενδείξεις ότι το τελευταίο σχέδιο αναδιοργάνωσης, φέρει αποτελέσματα.
"Υποθέτοντας ότι δεν θα επιβληθούν άλλοι περιορισμοί εξαιτίας του κορονοϊού, σε αυτό το αρχικό στάδιο αναμένουμε ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων για τη χρήση θα διαμορφωθούν υψηλότερα των εκτιμήσεων για 300-350 εκατ. Στερλίνες (409-477 εκατ. Δολάρια), ανέφερε η εταιρεία.
Για το διάσημα των 19 εβδομάδων μέχρι τις 14 Αυγούστου, τα έσοδα της μονάδας ειδών ένδυσης και κατοικίας αυξήθηκαν 92,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και είναι χαμηλότερα μόλις 2,6% σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα.
Τα έσοδα από τις δραστηριότητες τροφίμων αυξήθηκαν 10,8% σε ετήσια βάση και 9,6% σε σχέση με το 2019 με τα προγράμματα μείωσης κόστους να βοηθούν να αντισταθμιστεί ο πληθωρισμός και οι στρεβλώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr