Αναλυτικότερα, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται η The Wall Street Journal, η εταιρεία επιθυμεί να διευρύνει την παρουσία της στις πωλήσεις ρούχων, ειδών οικιακής χρήσης, ηλεκτρικών και άλλων προϊόντων.
Η εταιρεία, έχει κατανοήσει εδώ και καιρό, πως η χρυσή τομή, βρίσκεται ανάμεσα στη φυσική και την ηλεκτρονική παρουσία, αναπτύσσοντας, μεγάλο αριθμό καταστημάτων κατά μήκος των ΗΠΑ, και όχι μόνο.
Με βάση τα σχέδια της Amazon, τα νέα φυσικά καταστήματά της θα έχουν εμβαδόν 3.000 τ.μ., ήτοι θα είναι μικρότερα από τα συνήθη πολυκαταστήματα που αναπτύσσονται συνήθως σε χώρους 10.000 τ.μ., και θα προσφέρουν προϊόντα κορυφαίων καταναλωτικών brands.
Σημειώνεται ότι η Amazon διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που περιλαμβάνουν από ρούχα και έπιπλα μέχρι μπαταρίες και ηλεκτρονικές συσκευές και αναμένεται να βρίσκονται μέσα στα προϊόντα που θα πουλάει η εταιρεία μέσω των καταστημάτων της.
Αξίζει, άλλωστε, να σημειωθεί ότι η Amazon αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο παίκτη της αγοράς ένδυσης στις ΗΠΑ, αφού έχει ξεπεράσει πλέον και τη Walmart Inc., σύμφωνα με την Wells Fargo & Co.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr