Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης ίντερνετ στον κόσμο αντιμετωπίζει εδώ και καιρό ελέγχους από αντιμονοπωλιακά όργανα και από ομάδες καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, σχετικά με τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες.
Το τελευταίο πρόστιμο που έχει δεχτεί η Google σχετίζεται με τις τιμές της για τις υπηρεσίες Google Flights και Google Hotels.
Οι τελικές τιμές για αυτά πρέπει να συμπεριλαμβάνουν φόρους και χρεώσεις που θα έχουν υπολογιστεί εκ των προτέρων ενώ οι τιμές αναφοράς που χρησιμοποιούνται για να υπολογιστούν οι εκπτώσεις πρέπει να είναι ξεκάθαρα αναγνωρίσιμες, δήλωσε ένας διοικητικός της ΕΕ και ένας επιτηρητής καταναλωτών.
“Οι καταναλωτές της ΕΕ δεν μπορούν να παραπλανώνται όταν χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους. Πρέπει να εμψυχώσουμε τους καταναλωτές να κάνουν τις επιλογές τους σύμφωνα με διάφανες και αμερόληπτες πληροφορίες” δήλωσε ένας Επίτροπος Δικαιοσύνης.
Οι οργανισμοί, είπαν, επίσης, στην Google να αναθεωρήσει τους τυποποιημένους όρους του Google Store γιατί κάποιες περιπτώσεις έδειξαν ότι οι έμποροι έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους καταναλωτές.
Αν οι προτάσεις της Google είναι ανεπαρκείς, οι οργανισμοί θα συζητήσουν περισσότερο το θέμα με την Google και ενδεχομένως θα επιβάλλουν κυρώσεις.
Η Google δήλωσε σε μία ανακοίνωση: “O διάλογος είναι καλοδεχούμενος και δουλεύουμε στενά με τους οργανισμούς προστασίας καταναλωτών και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να δούμε που μπορούμε να κάνουμε βελτιώσεις που θα είναι καλές για τους χρήστες και να προσφέρουμε μεγαλύτερη διαφάνεια”.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr