Οι μετοχές του LVMH ανέβηκαν κατά 0.3%.
“Έχουμε ενθαρρυνθεί από την απίστευτη τοποθέτηση της Louis Vuitton και της Dior σε όλες τις περιοχές και για την διατήρηση της τοπικής ζήτησης” σχολίασε η εταιρεία Cowen & Company.
Η αγορά πολυτελών ειδών αναρρώνει από την κρίση του κορονοϊού, η οποία προκλήθηκε από την διακοπή των ταξιδιών και το κλείσιμο των καταστημάτων. Ωστόσο, ο όμιλος LVMH έχει ωφεληθεί περισσότερο από τους μικρότερους ανταγωνιστές του από την πανδημία, λόγω των μεγάλων επενδύσεων του στο μάρκετινγκ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συνολικά, οι πωλήσεις του LVMH, που πουλάει επίσης σαμπάνια και καλλυντικά, ανέβηκαν κατά 84% στο δεύτερο τρίμηνο στα €14.7 δισεκατομμύρια.
Τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς έχουν τετραπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο, νικώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.
Η χρηματιστηριακή εταιρεία Jefferies σχολίασε ότι όσο όλη η αγορά αναπτύσσεται, ο όμιλος LVMH θα τα πηγαίνει καλύτερα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr