Οι δύο εταιρείες θα πρέπει να καταβάλουν αθροιστικά 18 εκατ. ευρώ (22 εκατ. δολ.) εγγύηση και να παράσχουν δύο τραπεζικές εγγυήσεις συνολικού ύψους 55 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της έρευνας.
Οι κατηγορίες κατά της Citroen ανακοινώθηκαν σήμερα, μία ημέρα μετά από εκείνες κατά της Peugeot, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg. Αμφότερες ανέφεραν ότι εξετάζουν την υπερασπιστική τακτική τους. Η Stellantis πρόσθεσε ότι η θυγατρική της, Fiat Chrysler, θα εξεταστεί στην ίδια υπόθεση τον Ιούλιο.
Η αποκάλυψη ακολουθεί ανάλογες ανακοινώσεις από VW και Renault για ανάλογες κατηγορίες, οι οποίες αποκαλύφθηκαν αυτή την εβδομάδα. Η έρευνα έχει ξεκινήσει εδώ και πάνω από τέσσερα χρόνια, την ίδια περίοδο που η VW ρύθμιζε ανάλογη ποινική και αστική υπόθεση στις ΗΠΑ σχετική με παράνομη τοποθέτηση συσκευών σε οχήματά της για να μειώνουν τεχνητά τους εκπεμπόμενους ρύπους από κινητήρες diesel.
Η υπόθεση αποτελεί ακόμη μία περίσπαση στην προσπάθεια του CEO της Stellantis, Carlos Tavares, να ενοποιήσει τις PSA και Fiat σε έναν συνεκτικό παγκόσμιο κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Από τον Ιανουάριο, οπότε και ολοκληρώθηκε η συγχώνευση, έχει να αντιμετωπίσει την παγκόσμια κρίση έλλειψης ημιαγωγών, η οποία έχει επηρεάσει την παραγωγή σε παγκόσμια κλίμακα.
Τόσο η Peugeot όσο και η Citroen αντιμετωπίζουν κατηγορίες περί εξαπάτησης του κοινού σχετικά με την πώληση οχημάτων κινητήρων Euro 5 diesel οχημάτων στη Γαλλία μεταξύ 2009 και 2015, σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι ίδιες.