Η αύξηση των εσόδων κατά 48% που ανακοίνωσε η Facebook οφείλεται στις υψηλές δαπάνες διαφημίσεων με στόχο τους καταναλωτές που έκαναν διαδικτυακές αγορές αλλά και στην άνδοδο της ίδιας της τιμής τους. Η εξέλιξη αυτή προσανατολίζει την εταιρεία στην επέκταση λειτουργιών ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω της πλατφόρμας.
Πέραν, όμως του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με τον Mark Zuckerberg, η εταιρεία θα επικεντρωθεί και σε δύο ακόμη τομείς: τη δημιουργία επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας και τη βοήθεια στους δημιουργούς περιεχομένου να κερδίσουν χρήματα στις εν λόγω πλατφόρμες.
Εμπόδιο στην αύξηση των κερδών, ενδεχομένως, θα σταθεί η επιλογή της Apple να ζητά από τους χρήστες άδεια συλλογής ορισμένων δεδομένων για διαφημίσεις. Κάτι τέτοιο θα έβλαπτε μικρές εταιρείες, οι οποίες βασίζονται σε εξατομικευμένες διαφημίσεις για την προώθηση των προϊόντων τους.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία βρίσκεται υπό εξέταση για την εξουσία που έχει, λόγω αντιμονοπωλιακών αγωγών από ομάδα πολιτειών των ΗΠΑ αλλά και την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου. Στο στόχαστρο μπαίνει, επίσης, και από νομοθέτες και ομάδες δικαιωμάτων για τις πολιτικές εποπτείας περιεχομένου, τα αλγοριθμικά συστήματα και τον τρόπο μεταχείρισης των δεδομένων των χρηστών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr