Συγκεκριμένα ανακοίνωσε πως θα χαθούν 8.000 θέσεις εργασίας, μερικές από αυτές στα κεντρικά γραφεία του Άμστερνταμ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, δήλωσε ότι το 2020 ήταν έτος «αναστάτωσης άνευ προηγουμένων».
Τα μπαρ έχουν κλείσει σε πολλά μέρη του κόσμου, και ορισμένες χώρες, όπως η Νότια Αφρική, έχουν επιβάλει προσωρινές απαγορεύσεις στις πωλήσεις αλκοόλ.
Η εταιρεία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, με την Heineken να είναι η κορυφαία εταιρεία πώλησης στην Ευρώπη. Η εταιρεία έχει επίσης τις μάρκες Tiger και Sol.
Ο κ. Van den Brink, ο οποίος ανέλαβε την διεύθυνση της εταιρείας τον Ιούνιο, δήλωσε ότι τα προγράμματα εμβολιασμού στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και σε ορισμένες πιο ανεπτυγμένες χώρες της Ασίας θα επέτρεπαν μια αργή επιστροφή στις κανονικές συναλλαγές.
"Αλλά είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία ... μόνο όταν ολόκληρος ο κόσμος εμβολιαστεί σε κάποιο βαθμό θα μπορούμε να πούμε ότι πραγματικά βγαίνουμε από αυτό", είπε.
Η Βραζιλία και το Μεξικό, δύο από τις μεγαλύτερες αγορές της Heineken, εξακολουθούν να αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν την πανδημία.
Οι περικοπές θέσεων εργασίας θα μειωθούν σε όλη την επιχείρηση μετά από μια ανασκόπηση από τα κεντρικά γραφεία της Heineken στο Άμστερνταμ, των περιφερειακών γραφείων και των τοπικών δραστηριοτήτων.
Ο κολοσσός της μπύρας είπε ότι σχεδίαζε να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές του πριν από την πανδημία, αλλά ότι η κρίση του Covid-19 επιτάχυνε τα σχέδιά της εταιρείας.
Καθώς ανακοίνωσε τις περικοπές θέσεων εργασίας, η Heineken ανέφερε επίσης καθαρή ζημιά για το 2020 ύψους 109 εκατ. ευρώ, έχοντας βγάλει καθαρό κέρδος 1,15 δισ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Ο όγκος πωλήσεων μπύρας μειώθηκε στην Ευρώπη, το Μεξικό, τη Νότια Αφρική και την Ινδονησία.
Η ζυθοποιία είπε θέλει να πραγματοποιήσει εξοικονόμηση 2 δισ. Ευρώ κατά τη διάρκεια των τριών ετών έως το 2023, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των 350 εκατ. Ευρώ στις δαπάνες προσωπικού.
Ανέφερε επίσης ότι οι συνεχείς περιορισμοί σημαίνουν ότι τα έσοδα και τα λειτουργικά κέρδη το 2021 θα είναι κάτω από τα επίπεδα που σημειώθηκαν το 2019.
Η εταιρεία πρόσθεσε πως αναμένει ότι οι συνθήκες της αγοράς θα βελτιωθούν σταδιακά φέτος και περισσότερο έως το 2022, με την αργή ανάκαμψη των μπαρ και εστιατορίων στην Ευρώπη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr