Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Αυτή είναι αύξηση 46% από τα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια που κέρδισε το YouTube στα έσοδα από διαφημίσεις κατά την ίδια περίοδο το 2019, και είναι αποτέλεσμα τόσο από διαφημίσεις επωνυμιών όσο και από διαφημίσεις άμεσης απόκρισης.
Την Τρίτη, η μητρική εταιρεία Alphabet παρουσίασε εντυπωσιακά αποτελέσματα, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των προβλέψεων με τα συνολικά έσοδα να ανεβαίνουν 23% στα 56,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Συνολικά, οι διαφημίσεις YouTube αντιπροσωπεύουν περίπου το 15% των εσόδων από διαφημίσεις της Google.
"Η ισχυρή μας απόδοση το τέταρτο τρίμηνο οφείλεται στο Search και το YouTube, καθώς η καταναλωτική και επιχειρηματική δραστηριότητα ανέκαμψε μέσα στο έτος", δήλωσε ο CFO Ruth Porat κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής κλήσης κερδών με αναλυτές την Τρίτη το βράδυ.
Ο διευθύνων σύμβουλος Sundar Pichai δήλωσε ότι πάνω από μισό εκατομμύριο κανάλια YouTube είχαν ζωντανή μετάδοση το 2020, συμπεριλαμβανομένων καλλιτεχνών που έπαιζαν στο σαλόνι τους, μέχρι και εκκλησίες που μετέφεραν τις λειτουργίες τους στο διαδίκτυο.
Ο Philipp Schindler, διευθύνων σύμβουλος της Alphabet, επαίνεσε την πλατφόρμα "TrueView for Action" του YouTube, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους διαφημιστές να αυξήσουν τις πωλήσεις προσθέτοντας εμφανείς "παροτρύνσεις για δράση" και επικεφαλίδες σε διαφημίσεις βίντεο.
"Για να σας δώσω λίγους αριθμούς, το 60% των πελατών TrueView For Action είναι νέοι στο YouTube και υπερδιπλασιάσαμε τον αριθμό των ενεργών διαφημιστών που χρησιμοποιούν το TrueView For Action τους πρώτους έξι μήνες του 2020", δήλωσε ο Schindler.