«Αρνήθηκε να δεχτεί συνάντηση» είπε ο Μασκ, απαντώντας στο Twitter σε ερωτήσεις σχετικά με δημοσίευμα του Reuters για επιδιώξεις της Apple για παραγωγή αυτοκινήτου ως το 2024, με νέα τεχνολογία μπαταρίας.
Όπως σημειώνει το Reuters, το 2017-2018 η Tesla αντιμετώπιζε δυσκολίες στην παραγωγή του Model 3, με τον Μασκ να ενημερώνει τους επενδυτές πως η εταιρεία είχε κολλήσει σε μια «κόλαση παραγωγής» («production hell») λόγω προβλημάτων στα αυτοματοποιημένα συστήματα παραγωγής στο εργοστάσιο μπαταριών της στο Ρένο της Νεβάδα. Ωστόσο η Tesla ξεπέρασε τα προβλήματα και έκτοτε έχει σημειώσει κέρδη, με την εταιρεία ηλεκτροκίνητων οχημάτων να γίνεται μια από τις εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία στον S&P 500 όταν εισήλθε σε αυτόν τη Δευτέρα. Ωστόσο η μετοχή της σημείωσε πτώση στο ντεμπούτο της, εν μέσω νέων περί πιθανού ανταγωνισμού από την Apple. Σημειώνεται πως στα ίδια tweets ο Μασκ είπε πως το «monocell» που σχεδιάζει η Apple να χρησιμοποιήσει στην τεχνολογία μπαταριών της είναι «ηλεκτροχημικά αδύνατο».
Όπως σημειώνει το BBC, η Apple έχει προσλάβει έναν αριθμό πρώην στελεχών της Tesla, ενώ έχει εξαγοράσει και εταιρείες που ειδικεύονταν στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.