Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία ποτών εμφάνισε πωλήσεις 2,24 δισ. ευρώ, χαμηλότερα από τα 2,48 δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, αλλά καλύτερα των εκτιμήσεων για 2,06 δισ. ευρώ.
Η μεγαλύτερη πτώση των πωλήσεων κατά 10%, καταγράφθηκε στο στρατηγικό τμήμα με διεθνή εμπορικά σήματα του ομίλου, που περιλαμβάνει το κονιάκ Martell και τα ουίσκι Chivas, Jameson και Ballantine’s.
Το β΄ τρίμηνο είναι πιθανό να συνεχίσει να επηρεάζεται από την πανδημία, αλλά οι πωλήσεις θα πρέπει να επιστρέψουν στην ανάπτυξη στο β΄ μισό της χρήσης 2021.
"Το πρώτο μας τρίμηνο ήταν ενθαρρυντικό", δήλωσε ο Alexandre Ricard, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pernod Ricard.
"Οι πωλήσεις συνεχίζουν την πτωτική πορεία αλλά οι δραστηριότητες έχουν ανακάμψει σημαντικά έναντι του δ΄ τριμήνου της χρήσης 2020, χάρη στην μερική επανέναρξη του εμπορίου και στην ισχυρή ανθεκτικότητα των brands μας", τόνισε ο πρόεδρος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr