Παρά τις προβλέψεις για μια αργή ανάκαμψη στον τομέα, ο Ο'Λίρι προέβλεψε μια γρήγορη ανάκαμψη της εναέριας κυκλοφορίας, με το μόνο τίμημα που θα πρέπει να πληρώσει ο τομέας να προέρχεται από το «τεράστιο ντάμπινγκ των τιμών», που οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες πλέον επιδιώκουν βοήθεια για τη διάσωσή τους, θα δυσκολευθούν να αντιμετωπίσουν.
«Όταν όλο αυτό το πράγμα τελειώσει, θα υπάρξουν μαζικές εκπτώσεις στα εισιτήρια, που θα οδηγήσουν σε κατακόρυφη αύξηση τα ταξίδια και τον τουρισμό για κάποια χρονική περίοδο. Πόσο καιρό θα χρειαστεί για να επανέλθουν στο κανονικό επίπεδό του οι τιμές ... εκτιμούμε ότι θα ξεκινήσει το 2021, αλλά ποιος το γνωρίζει», επεσήμανε ο ίδιος στο πρακτορείο.
Ερωτηθείς εάν το 2021 η κερδοφορία θα κινηθεί χαμηλά, ο Ο' Λίρι απάντησε, σύμφωνα με το ΑΠΕ, ότι «Όχι. Νομίζω ότι το 2021 έχει κάθε προοπτική να είναι ένα έτος - "προφυλακτήρας" όσον αφορά τα κέρδη. Οι τιμές θα είναι χαμηλότερες, αλλά ταυτόχρονα κι οι τιμές του πετρελαίου θα είναι χαμηλότερες. Θα υπάρξουν πολύ περισσότερα κίνητρα στα αεροδρόμια για ανάπτυξη».
Ο Ο' Λίρι τόνισε, επίσης, πως θα κρατήσει τις παραγγελίες για το καθηλωμένο Boeing 737 MAX, το οποίο θα συνέβαλε σε μία μελλοντική ανάπτυξη, υπαινισσόμενος μια πιθανή νέα παραγγελία αεροσκαφών όταν οι κατασκευαστές θα είναι πρόθυμοι να προσφέρουν χαμηλές τιμές. Όπως τόνισε «διείδε "περισσότερες ευκαιρίες παρά εμπόδια" σε μία νέα παραγγελία, με αναμενόμενη καλύτερη τιμολόγηση των αεροσκαφών στο επόμενο 12μηνο». Η Ryanair δηλώνει πως δεν πρόκειται να αναβάλει, ούτε να ακυρώσει αγορές αεροσκαφών.
Ο Ο' Λίρι σημείωσε πως αναμένει ότι «η Boeing θα ξαναρχίσει την παραγωγή 737 MAX το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με το πρώτο από τα 135 αεροσκάφη MAX που έχει παραγγείλει στη Ryanair να της παραδίδεται στα τέλη του 2020 ή στις αρχές του 2021» και πρόσθεσε πως αφουγκράζεται τελευταία «πιο αισιόδοξους θορύβους από την Boeing για τα 737 MAX», όπως και για άλλα θέματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr