Η δωρεά αφορά και τοπικούς ενημερωτικούς οργανισμούς των ΗΠΑ. Ειδικά οι έντυπες εκδόσεις έχουν πληγεί πολύ σοβαρά, καθώς πολλοί διαφημιστές απέσυραν τα χρήματα που προόριζαν για διαφήμιση στα ΜΜΕ λόγω της αβεβαιότητας που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Σύμφωνα με το Facebook το συγκεκριμένο μέτρο λαμβάνεται, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν αξιόπιστη πληροφόρηση που αυτές τις ώρες είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, τα 25 εκατ. δολάρια θα κατευθυνθούν υπό τη μορφή έκτακτης χρηματοδότησης σε τοπικά ΜΜΕ και τα 75 εκατ. σε διαφήμιση προς ενημερωτικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο.
«Ο τομέας των μέσων ενημέρωσης εργάζεται σε συνθήκες εξωπραγματικές προκειμένου ο κόσμος να εξακολουθεί να έχει την πρέπουσα πληροφόρηση εν μέσω της πανδημίας του Covid-19», δήλωσε η Κάμπελ Μπράουν, επικεφαλής των συνεργασιών του εν λόγω μέσου διαδικτυακής αλληλεπίδρασης.
«Τη στιγμή που η δημοσιογραφία είναι περισσότερο από ποτέ άλλοτε απαραίτητη, τα διαφημιστικά έσοδα πέφτουν λόγω των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας. Οι τοπικοί δημοσιογράφοι πλήττονται ιδιαίτερα αυτήν την στιγμή, που ο κόσμος στρέφεται σ’ αυτούς για να έχει την πληροφόρηση για την ασφάλεια των φίλων, της οικογένειας και της κοινότητας», τονίζει η Μπράουν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr