Παρότι δεν έχει βρει ακόμη την κατάλληλη μέθοδο επεξεργασίας του, ο LVMH προχώρησε στην αγορά του διαμαντιού, ενώ αναμένεται να το παρουσιάσει για πρώτη φορά σε δείπνο 80 εκλεκτών καλεσμένων την επόμενη εβδομάδα στο Παρίσι.
Ο LVMH προσβλέπει σε άνοιγμα στην αγορά κοσμημάτων, η οποία έχει τζίρο 270 δισ. δολάρια. Η συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων που συγκροτούν τη συγκεκριμένη αγορά είναι μεσαίες επιχειρήσεις ή συνοικιακά καταστήματα, όπως μεταδίδουν οι Financial Times. Ωστόσο, ο LVMH έχει όλα τα εχέγγυα να γίνει ένας από τους πέντε μεγαλύτερους παίκτες του κλάδου, όπως έχει δηλώσει ο Μάικλ Μπερκ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οίκου ποολυτελείας.
Η αγορά του ακατέργαστου Sewelo σηματοδοτεί μία μεγάλη μεταβολή στον κλάδο των κοσμημάτων. Παλαιότερα, η βιομηχανία κοσμημάτων είχε πλήρη εξάρτηση από εταιρείες εξόρυξης διαμαντιών, όπως για παράδειγμα τον κολοσσό De Beers, διότι αυτές ήλεγχαν τις τιμές και προμήθευαν την πλειονότητα των διαμαντιών, καθώς και άλλων πολύτιμων λίθων. Προτού τα διαμάντια φράσουν στα χέρια των σχεδιαστών κοσμημάτων, οι εταιρείες εξόρυξης φρόντιζαν την κοπή και το γυάλισμά τους. Τα καταστήματα παραλάμβαναν τους πολύτιμους λίθους μόνο στην τελική μορφή τους, όταν ήταν έτοιμοι προς πώληση.
Ωστόσο, πλέον φαίνεται ότι οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται τόσο για την προέλευση των πολύτιμων λίθων, αλλά δίνουν σημασία στη μάρκα που φέρουν. Εξ ου και τα ηχηρά ονόματα της μόδας έχουν ήδη παρεισφρήσει στην αγορά κοσμημάτων, μεταξύ αυτών η Giorgio Armani και η Dolce&Gabbana, οι οποίες κυκλοφόρησαν πέρυσι τις δικές τους συλλογές.
Όπως τονίζεται από τη Louis Vuitton, απαιτούνται περίπου τρεις μήνες, ώστε να βρεθεί η σωστή μέθοδος κοπής του Sewelo. Το τελικό διαμάντι, που θα προκύψει μετά την επεξεργασία, θα μπορούσε να είναι έως και 900 καράτια, σύμφωνα με την εκτίμηση του Μπερκ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr