Ο διευθύνων σύμβουλος της Inter Ikea, μητρική του brand Ikea, δήλωσε στους Financial Times ότι ο όμιλος εξετάζει προϊόντα όπως συσκευές καθαρισμού του αέρα για να προσθέσει στον αυξανόμενο κατάλογο των έξυπνων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων έξυπνων βοηθών, περσίδων και λαμπτήρων.
«Τη θεωρούμε μια πολύ ενδιαφέρουσα περιοχή για να ξεκινήσουμε. Θέλουμε να την απλοποιήσουμε και να την κάνουμε προσιτή», δήλωσε ο Torbjorn Loof. «Νομίζω ότι η Ikea θα μπορούσε να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στο έξυπνο σπίτι», πρόσθεσε.
Η Ikea βρίσκεται στη μέση του μεγαλύτερου μετασχηματισμού της από την ίδρυσή της πριν από 76 χρόνια στη Σουηδία, καθώς ο όμιλος προωθεί περισσότερες πωλήσεις μέσω διαδικτύου, υπηρεσίες όπως συναρμολόγηση και πειράματα με μικρότερα καταστήματα στα κέντρα των πόλεων. Ο όμιλος, που εδρεύει πλέον στην Ολλανδία, αντιδρά στις δραματικές αλλαγές στη λιανική βιομηχανία με τις ταχέως αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και τις φθίνουσες επισκέψεις σε εμπορικά κέντρα και φυσικά καταστήματα.
Η εταιρεία επίπλων δήλωσε ότι πραγματοποιεί τη μεγαλύτερη επένδυσή του από τότε που δημιούργησε τα παιδικά προϊόντα το 1997, καθώς θέλει να εισέλθει πιο δυναμικά στα έξυπνα σπίτια, μετά από ένα ξεκίνημα με λαμπτήρες ελεγχόμενους από μια εφαρμογή που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια.
Αυτό το καλοκαίρι, κυκλοφόρησε έξυπνους ομιλητές (σαν την Alexa), σε συνεργασία με την εταιρεία Sonos, καθώς και τις έξυπνες περσίδες, που μπορούν όλα να συντονιστούν μέσω της ίδιας εφαρμογής.
Ο Bjorn Block, επικεφαλής του τμήματος Home Smart του Ομίλου, δήλωσε ότι ο γίγαντας των επίπλων υιοθετεί μια διαφορετική προσέγγιση από τις εταιρείες της Silicon Valley και στις νεοσύστατες επιχειρήσεις που κυριάρχησαν στον τομέα αυτό.
«Για μας, το σπίτι έρχεται πρώτο. Οι εταιρείες τεχνολογίας προτάσσουν το ‘έξυπνο’, αλλά εμείς προτάσσουμε το ‘σπίτι'», είπε σε συνέντευξη με τους FT.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr