Το νέο ζήτημα αφορά λογισμικό, που είναι ξεχωριστό από τις αλλαγές, που έγιναν στο προβληματικό σύστημα ελέγχου της πτήσης, MCAS. Aν και δεν συνδέεται με το MCAS, αφορά όμως και αυτό διαδικασίες έκτακτης ανάγκης. Η εταιρεία πιστεύει ότι η διόρθωσή του είναι σχετικά εύκολη, αλλά θα πρέπει να πείσει και την αρμόδια αρχή FAA, όπως αναφέρει η Wall Street Journal.
Αν η λύση που θα προτείνει δεν γίνει δεκτή, ενδεχομένως να χρειαστεί και έναν επεξεργαστή που φέρουν και τα 500 περίπου 737 Μax που έχουν παραδοθεί ή κατασκευαστεί, κάτι που θα απαιτούσε αρκετό χρόνο.
Υπενθυμίζεται ότι τα 737Μαx βρίσκονται καθηλωμένα ύστερα από δύο αεροπορικές τραγωδίες στην Ινδονησία και την Αιθιοπία. Η εταιρεία ευελπιστούσε ότι θα πετάξουν και πάλι μέσα στο καλοκαίρι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr