Ειδικότερα, το 2009 η συντριβή αεροσκάφους της Turkish Airlines ανέδειξε έναν εσφαλμένο κινητήρα, ο οποίος έδινε την αίσθηση ότι το αεροπλάνο βρισκόταν πιο κοντά στο έδαφος και προκαλούσε προβλήματα στους κινητήρες. Το τότε δυστύχημα είχε ως τραγικό απολογισμό εννέα νεκρούς και 120 τραυματίες και η Boeing έδρασε άμεσα, προκειμένου να μην υπάρξει νέα τραγωδία.
Ωστόσο, όπως σημειώνει το πρακτορείο ειδήσεων και στις τραγωδίες των Lion Air και Ethiopian Airlines, υπάρχει ένα ανάλογο πρόβλημα με αισθητήρα που βύθιζε απότομα τα αεροσκάφη με τη μύτη.
Η αεροπορική ισχυρίζεται ότι τα προβλήματα του Max δεν μπορούν να συγκριθούν με την συντριβή του αεροσκάφους των Turkish Airlines και πως δεν υπάρχει ένδειξη ότι ο αισθητήρας για το υψόμετρο δεν λειτούργησε σωστά στις περιπτώσεις των Lion Air και Ethiopian Airlines.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr