Ξεκίνησε κατασκευάζοντας μπαταρίες για κινητά, φορητούς υπολογιστές και άλλες συσκευές και από το 2003 έχει εισέλθει στον κλάδο των αυτοκινήτων. Η εταιρεία απευθύνεται στον μέσο καταναλωτή – σε αντίθεση με την Tesla - με το φθηνότερο μοντέλο της να έχει τιμή περίπου 8.000 ευρώ περιλαμβανομένων των κρατικών επιδοτήσεων.
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία της BYD πωλούνται σε τεράστιους αριθμούς σε πόλεις της Κίνας, αλλά και στο Άμστερνταμ, τη Φρανκφούρτη και το Λος Άντζελες.
Η εταιρεία, ωστόσο, έρχεται αντιμέτωπη με τις ανταγωνίστριες του κλάδου, όπως η Volkswagen και η Ford που προσαρμόζονται σταδιακά στον κλάδο της κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο ίδιο πλαίσιο, όπως και κάθε κινεζική βιομηχανία, επηρεάζεται από τον εμπορικό «πόλεμο» με τις ΗΠΑ. Το τελευταίο έτος η μετοχή της στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησε κατά 18%.
Ο ιδρυτής και πρόεδρος της BYD αισιοδοξεί, βέβαια, ότι η εταιρεία θα καταφέρει να επεκταθεί επιχειρηματικά σε όλο τον κόσμο και να αναδειχθεί σε ηγέτη της ηλεκτροκίνησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr