Στο έγγραφο αυτό υπογραμμίζεται η ταχύτατη ανάπτυξη των τελευταίων τριών ετών, αλλά και το πώς μία σειρά σκανδάλων και ο αυξημένος ανταγωνισμός από άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις έχουν επιβαρύνει τα σχέδια προσέλκυσης και διατήρησης οδηγών.
Όπως μεταδίδει το Reuters, αποκαλύπτεται, επίσης, το πόσο μακριά παραμένει η Uber από την επιστροφή σε κέρδη, με την εταιρεία να αναμένει τα λειτουργικά έξοδα «να αυξηθούν σημαντικά στο άμεσο μέλλον» και «ίσως να μην επιτύχει κερδοφορία».
Το 2018 η Uber είχε ζημία 3,03 δισ. από τις επιχειρηματική δραστηριότητά της. Στο δελτίο που υπεβλήθηκε στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς αποκαλύπτεται ότι έχει 91 εκατ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες στις πλατφόρμες της κατά μέσο όρο. Πρόκειται για άνοδο 33,8 από το 2017, αλλά χαμηλότερα από την αύξηση 51% πέρυσι.
Παράλληλα, το 2018 είχε 11,3 δισ. δολάρια έσοδα, υψηλότερα κατά 42% από το 2017, αλλά χαμηλότερα από το 103% του 2016.
Η αρχική δημόσια προσφορά της Uber θα είναι μία από τις μεγαλύτερες όλων των εποχών μεταξύ των εταιρειών τεχνολογίας και η μεγαλύτερη από τότε που έκανε η Alibaba, η κινεζική εταιρεία-κολοσσός του λιανικού εμπορίου το 2014.
Η Uber αναζητά αποτίμηση μεταξύ 90 και 100 δισ. δολαρίων, επηρεασμένη από τη φτωχή επίδοση των μετοχών της μικρότερης ανταγωνίστριας εταιρείας Lyft, μετά τη δημόσια εγγραφή της που πραγματοποιήθηκε τον περασμένου μήνα. Οι επενδυτικοί τραπεζίτες προηγουμένως ενημέρωναν την Uber ότι θα μπορούσε να φτάσει στα $120 δισ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr