Η H&M, ο μεγαλύτερος έμπορος λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης στον κόσμο μετά την Inditex (μητρική της Zara), σημείωσε συρρίκνωση των κερδών και συσσώρευση των αποθεμάτων τα τελευταία χρόνια, λόγω της επιβράδυνσης της κίνησης στα καταστήματα του βασικού εμπορικού της σήματος, ενόψει της ψηφιοποίησης του τομέα, αύξησης στον ανταγωνισμό και συσκολία να ανταποκριθεί στις διακυμάνσεις της ζήτησης.
Τα κέρδη προ φόρων του λιανέμπορα υποχώρησαν για έβδομο συνεχές τρίμηνο τον Δεκέμβριο έως τον Φεβρουάριο, σε 1,04 δισ. Σουηδικές κορώνες (112 εκατ. δολάρια). Πρόκειται για ποσό κάτω των 1,26 δισεκατομμύριων πριν από ένα χρόνο, αλλά πολύ παραπάνω από τις προβλέψεις των 708 εκατομμυρίων σε δημοσκόπηση των αναλυτών του Reuters.
Η μεγάλη επένδυση της H&M στον τομέα του εφοδιασμού, η ενοποίηση των καταστημάτων και του διαδικτύου και μια ανανέωση των καταστημάτων και των εμπορικών σημάτων της προκειμένου να επιστρέψει στην κερδοφορία είχαν συμπιέσει τα περιθώρια κέρδους.
Ωστόσο, κατά το πρώτο τρίμηνο, το ακαθάριστο περιθώριο κέρδισε το 50,0%, από 49,9% πριν από ένα χρόνο, αντισταθμίζοντας τις προβλέψεις για πτώση στο 49,4%.
Η H&M ανέφερε ότι αυτό το μήνα, από τις 1-27 Μαρτίου, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7% στα τοπικά νομίσματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr