Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Brand Finance Global 500, η συνολική αξία των 500 brands παγκοσμίως σημείωσε άνοδο 16,5% την τελευταία χρονιά.
Ειδικότερα, η αξία διαμορφώθηκε στα 6,87 τρισ.δολ. το 2019 από 5,9 τρισ.δολ το 2018.
Άξιο αναφοράς είναι πως το 45,4% της συνολικής αξίας του top 500 προέρχεται απο τις ΗΠΑ έναντι των 19% από την Κίνα. Ωστόσο, παρατηρείται κινεζική επέλαση καθότι 80 επιχειρήσεις που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα είναι κινεζικές.
Ποια brands συμπεριλαμβάνονται στη λίστα
Πρώτη των πρώτων είνα η Amazon με την άυλη αξία της να καταγράφει αύξηση 25%, αγγίζοντας τα 1879 δισ.δολ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Apple με αξία 153,6 δισ. δολ και στην τρίτη η Google με 142,7 δισ.δολ. Ακολουθεί η Microsoft με 119,5 δισ.δολ, η Samsung με 92,3 δισ.δολ, η AT&T με 87δισ.δολ, η Facebook με 83,2 δισ.δολ ενώ το τοπ 10 των εμπορικών σημάτων κλείνει ο κινεζικός χρηματοπιστωτιός κολοσσός ICBC, του οποίου το brand ως προς την αξία υπολογίστηκε σε79,8 δισ.δολ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr