Αυτό αποδεικνύεται απο τα οικονομικά στοιχεία εταιρειών όπως της L' Oreal, της οποίας οι πωλήσεις στη Κίνα αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους κατά 7,7%, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις για αύξηση 6,5%. Επίσης, η αύξηση πωλήσεων στη μονάδα προϊόντων περιποίησης δέρματος Biotherm ήταν διψήφια, όπως επίσης και στα είδη πολυτελείας Lancome.
Θετικός είναι, όμως, και ο απολογισμός της αμερικανικής αλυσίδας καφέ Starbucks σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις της στην Κίνα.
Η αμερικανική επιχείρηση, που εδώ και δύο δεκαετίες οικοδομεί συστηματικά την παρουσία της στη δεύτερη οικονομία του κόσμου, μόνο το τελευταίο τρίμηνο του 2018 εισήλθε στην αγορά άλλων 10 πόλεων της Κίνας. Ερωτώμενος κατά πόσον διαβλέπει κίνδυνο να εκτοπισθεί στην Κίνα από τον κινεζικό όμιλο Luckin, ο διευθύνων σύμβουλος της Starbucks, Κέβιν Τζόνσον, τόνισε πως κάθε μία από τις δέκα αυτές πόλεις είναι μεγαλύτερη από το Λος Αντζελες.
Ο όμιλος Luckin έχει ανακοινώσει ότι στόχος του είναι έως το τέλος του 2019 να λειτουργεί συνολικά 4.500 καταστήματα στην Κίνα. Αν ευοδωθούν τα σχέδιά του θα έχει μεγαλύτερη παρουσία στην κινεζική αγορά από τη Starbucks, που διαθέτει 3.600 καταστήματα. Σύμφωνα, πάντως, με τον κ. Τζόνσον, η Starbucks δεν έχει έως τώρα επηρεαστεί από τον σινοαμερικανικό εμπορικό πόλεμο.
Στον αντίποδα βρίσκεται, όμως, η αυτοκινητοβιομηχανία Tata Motors, που ανέφερε ζημίες στη μονάδα οχημάτων πολυτελείας της Jaguar Land Rover εξαιτίας μείωσης των πωλήσεων στην Κίνα. Η πτώση των πωλήσεων στη δεύτερη οικονομία του κόσμου έχει επιδεινώσει τις δυσκολίες της Jaguar Land Rover, που αντιμετωπίζει παράλληλα τη γενικότερη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών από τα ορυκτά καύσιμα στην ηλεκτροκίνηση.
Σε καλλυντικά και καφέ προτιμούν να να σπαταλούν τα χρήματα τους οι Κινέζοι.
Οπως τόνισε μιλώντας στο Bloomberg ο Ντεμπτζίτ Ματζί, αναλυτής της Stewart & Mackertich Wealth Management, η Jaguar Land Rover «αντιμετωπίζει προκλήσεις σε πολλά μέτωπα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr