Σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση του συμβουλίου θα οριστικοποιηθούν άμεσα οι τελικές παραγγελίες για 24 Airbus A320neo και τρία A321neo. Με την κίνηση αυτή ο Όμιλος Lufthansa εξασφαλίζει το απαραίτητο μέγεθος του στόλου για την κάλυψη της ζήτησης τα επόμενα χρόνια.
Η απόφαση αυτή έρχεται ως επακόλουθο των θετικών εξελίξεων στην αγορά και της αύξησης των κερδών του Ομίλου.
Η συνολική αξία της επένδυσης ανέρχεται περίπου σε τρία δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε τιμές καταλόγου. Συνολικά, ο Όμιλος έχει προχωρήσει σε παραγγελίες για 149 αεροσκάφη τύπου A320neo και A321neo, 13 εκ των οποίων έχουν ήδη παραληφθεί και πετούν με τα χρώματα της Lufthansa.
Τα 27 νέα αεροσκάφη A320neo και A321neo (NEO: "New Engine Option") θα παραδοθούν το 2023 και το 2024. Τα 10 από αυτά προορίζονται για τον στόλο της SWISS, ενώ τα υπόλοιπα θα απορροφηθούν από τις άλλες αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου. Η παραγγελία αφορά τόσο αεροσκάφη με κινητήρες Pratt & Whitney (PW1100G), όσο και με κινητήρες LEAP-1A από την CFM International. Έτσι, η οικογένεια των "Neo" του Ομίλου Lufthansa θα συνεχίσει να περιλαμβάνει τους δύο τύπους κινητήρων σε περίπου ίσες αναλογίες.
Οι πρωτοποριακές τεχνολογίες κινητήρων της Pratt & Whitney και της CFM International, καθώς και τα αεροδυναμικά φτερά (sharklets) με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα αεροσκάφη, μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμων κατά 20% ανά επιβατοχιλιόμετρο. Όπως όλα τα αεροσκάφη της οικογένειας A320 τoυ στόλου της Lufthansa, τα A320neo και A321neo φέρουν γεννήτριες στροβίλων για τη μείωση του θορύβου. Η απογείωση ενός A320neo παράγει περίπου 50% λιγότερο θόρυβο συγκριτικά με άλλα αεροσκάφη του ίδιου τύπου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr