Όπως σημειώνει η WSJ, η κάρτα με το εμπορικό σήμα Apple Pay θα βοηθήσει τις δύο εταιρείες να αντιμετωπίσουν τις αδυναμίες που εμφανίζουν οι κύριες δραστηριότητες τους. Με τις πωλήσεις των iPhone να επιβραδύνονται, η Apple εστιάζει σε υπηρεσίες όπως οι πληρωμές μέσω κινητών, οι πωλήσεις εφαρμογών και οι πλατφόρμες συνεχούς ροής μουσικής. To Apple Pay, το οποίο φέρνει έσοδα με κάθε συναλλαγή, δεν είχε την εξάπλωση που περίμεναν τα στελέχη του τεχνολογικού κολοσσού.
Η Goldman από την πλευρά της επιχειρεί να κάνει «μπάσιμο» στην λιανική τραπεζική, σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει τις απώλειες στο trading χρεογράφων.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών θα επεκταθεί και σε άλλες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων και η προσφορά δανείων από την Goldman σε πελάτες της Apple που αγοράζουν iPhone και άλλες συσκευές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr