Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, που δόθηκαν στη δημοσιότητα από τον διαδικτυακό κολοσσό, τα διαφημιστικά έσοδα της Alphabet αυξήθηκαν 24% στα 26,6 δισ. δολάρια, ενώ τα έσοδα από άλλες πηγές ήταν 150 εκατ. δολάρια, ενισχυμένα κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.
Τα καθαρά κέρδη έκαναν «άλμα» 73% στα 9,3 δισ. δολάρια από 5,4 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Ήταν η μεγαλύτερη αύξηση κερδών από το τέταρτο τρίμηνο του 2009.
Ώθηση στα κέρδη έδωσε μεταξύ άλλων μια αλλαγή στους λογιστικούς κανόνες και ειδικότερα στην εγγραφή της αξίας χρεογράφων. Αυτή υπολογίζεται ότι πρόσθεσε στην κερδοφορία περί τα 3 δισ. δολάρια.
Αύξηση 35%, στα 6,3 δισ. δολάρια, σημείωσαν και οι δαπάνες της εταιρείας προς εταίρους, προκειμένου να κατευθύνουν περισσότερους χρήστες κινητών τηλεφώνων στη μηχανή αναζήτησης της Google.
Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της εταιρείας ανήλθαν στα 7,3 δισ. δολάρια και ήταν υπερτριπλάσιες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Σε αυτές περιλαμβάνεται το ποσό των 2,4 δισ. δολάρια που δαπανήθηκε για την αγορά κτιρίου στη Νέα Υόρκη, άλλες επενδύσεις και υποθαλάσσια καλώδια
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr