Η ψηφιακή στρατηγική της Mastercard βασίζεται στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας στον καταναλωτή, εμπειρία που παρέχει ασφάλεια, διάφανεια, προστασία των προσωπικών του δεδομένων και το μέγιστο εύρος διαθέσιμων επιλογών.
«Στη Mastercard πιστεύουμε ότι, όπως ακριβώς στα φυσικά καταστήματα υπάρχει ένα κοινό τερματικό πληρωμών στα ταμεία των εμπόρων, έτσι και το SRC μπορεί να εφαρμοστεί ως ένα, κοινό checkout button. Με αυτόν τον τρόπο, μέσω του SRC, θα προσφέρεται μια καλύτερη εμπειρία checkout για τους καταναλωτές, που θα απλοποιήσει τη διαδικασία online αγορών και θα διευκολύνει τους εμπόρους στην υλοποίηση και την ασφαλή αποθήκευση των tokens, βελτιώνοντας ταυτόχρονα και τα αντίστοιχα ποσοστά έγκρισης (approval rates)» αναφέρει σχετικά ο Jorn Lambert, Executive Vice-President, Digital Solutions της Mastercard και συμπληρώνει:
«Όπως ακριβώς το EMV chip προσφέρει ασφάλεια στα φυσικά σημεία πώλησης, έτσι το tokenization θα εξασφαλίσει τον ψηφιακό κόσμο. Σήμερα, σχεδόν το 75% όλων των καρτών παγκοσμίως μπορεί πλέον να περάσει σε τεχνολογία token. Ένας κόσμος μόνο με tokens είναι εφικτός και το SRC θα τον υποστηρίξει. Τα στοιχεία των καταναλωτών δεν θα κινδυνεύουν από διαδικτυακή απάτη, ενώ θα μειωθεί αντίστοιχα και ο κίνδυνος για τους εμπόρους. Μέσω του SRC θα παρέχεται στους καταναλωτές η δυνατότητα να γνωρίζουν που έχουν αποθηκευτεί τα προσωπικά τους δεδομένα, καθώς και πώς αυτά χρησιμοποιούνται.
Στο πλαίσιο του SRC, όλες οι προσπάθειες για υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας σε συνεργασία με ψηφιακά πορτοφόλια, εμπόρους και ηλεκτρονικές πλατφόρμες θα ενισχυθούν με τη χρήση του EMV 3DS customer authentication, των biometrics και νέων υπηρεσιών ανίχνευσης και παρακολούθησης απάτης, βασισμένων στο AI.
Σήμερα έγινε μόνο το πρώτο βήμα για μία καλύτερη εμπειρία στον κόσμο των online πληρωμών, τον κόσμο του SRC.»
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με μελέτες, οι καταναλωτές ανά τον κόσμο επιλέγουν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές, με μία καταγεγραμμένη αύξηση σχεδόν 20% στις ηλεκτρονικές αγορές από το προηγούμενο έτος, καθώς και με την αυξημένη χρήση smartphones, tablets και άλλων συσκευών με μικρότερες οθόνες. Οι νέες αυτές διαστάσεις δημιουργούν αντίστοιχα και νέες προκλήσεις, από την εισαγωγή των στοιχείων πληρωμής, μέχρι τους περιορισμούς στην εμφάνιση των επιλογών για τη μέθοδο πληρωμής.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr