Η εταιρεία ανακοίνωσε την αναβάθμιση των επενδύσεών της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο πλαίσιο της ανόδου της δημοτικότητας της Amazon και του ευρύτερου τομέα.
Παράλληλα, αυξάνει τις επενδύσεις της σε διαδικτυακές υπηρεσίες, για τις οποίες θα επενδύσει 2,8 δισ. ευρώ, με ορίζοντα 5 ετών, ενώ σχεδιάζει να πουλήσει και 273 πρώην καταστήματα Dia.
Άλλες πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την ενίσχυση της κινεζικής μονάδας, μέσω συνεργασιών με τον τεχνολογικό κολοσσό Tencent και την εταιρεία Yanghui.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στοχεύει στην εξοικονόμηση 2 δισ. ευρώ ετησίως έως το 2020. Η Carrefour ανακοίνωσε επίσης ότι έχει ως στόχο να συγκεντρώσει το ένα τρίτο των πωλήσεών της από προϊόντα που φέρουν το δικό της εμπορικό σήμα και πάνω από τα τριπλάσια έσοδά της από βιολογικά τρόφιμα, στα 5 δισ. ευρώ μέχρι το 2022.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr