Αναλυτικότερα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 1,49 δισ. ευρώ για την περίοδο που έληξε στις 20 Σεπτεμβρίου, σε σχέση με τα 1,24 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν 2,5% σε οργανική βάση στα 60 εκατ. εκατόλιτρα στο γ΄ τρίμηνο, ανεβάζοντας το το σύνολο για το εννεάμηνο στα 16,3 εκατόλιτρα.
Ανακοίνωσε ακόμη ότι η ανάπτυξη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, στην Αμερική και την Αφρική, Μέση Ανατολή και Ανατολική Ευρώπη, αντιστάθμισε τους χαμηλότερους όγκους στην Ευρώπη έναντι αυστηρών συγκρίσεων.
Οι πωλήσεις με το brand Heineken αυξήθηκαν 3,4% στα 9,5 εκατ. εκατόλιτρα, ανεβάζοντας το σύνολο για την περίοδο στα 26,8 εκατόλιτρα.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία, η οποία αποκομίζει τα δύο τρίτα των κερδών της από τις αναδυόμενες αγορές, δήλωσε πως οι προσδοκίες της για το σύνολο της χρήσης παραμένουν αμετάβλητες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr