Η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 293 εκατ. ευρώ, υψηλότερα 11% έναντι της συγκρίσιμης περιόδου το 2016. Οι πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν 0,6% σε οργανική βάση, κυρίως λόγω της ευρωπαϊκής αγοράς και της αγοράς Ασίας-Ειρηνικού.
Οι αναλυτές ανέμεναν οι πωλήσεις να υποχωρήσουν 5%.
"Οι επιδόσεις στο α΄ τρίμηνο ήταν αντίστοιχες των προσδοκιών, εμφανίζοντας αύξηση των όγκων έναντι ισχυρών συγκρίσεων πέρυσι", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Jean-Francois van Boxmeer.
Ο van Boxmeer έχει διευρύνει την παρουσία της εταιρείας στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές στη Λατινική Αμερική και στην Ασία τα τελευταία χρόνια, και ενίσχυσε τις δραστηριότητες στην Αφρική.
Η εταιρεία, η οποία αποκομίζει τα δύο τρίτα από τα κέρδη από τις αναδυόμενες αγορές, δήλωσε ότι οι προσδοκίες για το σύνολο της χρήσης παραμένουν αμετάβλητες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr