Η εταιρεία, η οποία πασχίζει να αντεπεξέλθει στη μείωση των πωλήσεων των εκδόσεών της στο χαρτί και τη μείωση των διαφημιστικών της εσόδων, είχε χαρακτηρίσει το 2016 "χρονιά επενδύσεων" για να υψωθεί ο πήχης των ψηφιακών της επενδύσεων, καθώς σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στα επόμενα τρία χρόνια για να εδραιώσει την ψηφιακή παρουσία της εντός κι εκτός των ΗΠΑ.
Με βάση διορθωμένα στοιχεία, η εταιρεία είχε έσοδα 6 σεντ ανά μετοχή κατά τη χρήση της το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας κατά 4 σεντ τις μεσοσταθμικές προβλέψεις των αναλυτών, σύμφωνα με την υπηρεσία χρηματοοικονομικής ενημέρωσης Thomson Reuters I/B/E/S.
Τα έσοδα από διαφημίσεις καταχωρισμένες στην ψηφιακή έκδοση των New York Times, τα οποία αντιστοιχούν στο 35,5% των συνολικών, αυξήθηκαν κατά 21,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς, μετά την πτώση τους για δύο τρίμηνα.
Ο διευθύνων σύμβουλος των NYT Μαρκ Τόμσον είχε προβλέψει τον Ιούλιο ότι τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση θα αυξηθούν το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αντισταθμίζοντας την όποια πτώση των πωλήσεων διαφήμισης στις έντυπες εκδόσεις της επιχείρησης.
Τα έσοδα από τις συνδρομές στην ψηφιακή έκδοση (+129.000 πρόσωπα) αυξήθηκαν κατά 16,4%. Η συνολική αύξηση των συνδρομών στο χαρτί ήταν 3%.
Τα λειτουργικά κόστη αυξήθηκαν κατά 3,2% στα 345,5 εκατομμύρια δολάρια, καθώς η επιχείρηση εντείνει την προσπάθειά της να την προωθήσει.
Τα καθαρά κέρδη σημείωσαν πτώση 95,7% από τα 9,4 εκατομμύρια δολάρια στα 406.000 δολάρια, δηλαδή σε σημείο ισοσκέλισης, καθώς επλήγησαν κατά κύριο λόγο από τα κόστη που σχετίζεται με την αναδιάρθρωση και τις αποζημιώσεις μελών του προσωπικού που απολύθηκαν.
Τα έσοδα μειώθηκαν 1% στα 363,6 εκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών μεσοσταθμικά, που προέβλεπαν 365 εκατομμύρια δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr