Ο γερμανικός κολοσσός στα καταναλωτικά προϊόντα γνωστοποίησε ότι τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 561 εκατ. ευρώ, από 521 εκατ. πέρυσι.
Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν στο τρίμηνο 3,2% σε 4,65 δισ. ευρώ. Συνυπολογίζοντας τις αρνητικές επιπτώσεις από τις ισοτιμίες, οι πωλήσεις υποχώρησαν 0,9%.
Η εταιρία «παρήγαγε στέρεη ανάπτυξη στις οργανικές πωλήσεις, καθώς υποστηρίχθηκαν από μια ισχυρή ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές και μια θετική ανάπτυξη στις ώριμες αγορές», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Hans Van Bylen.
Ο CEO, ο οποίος πήρε τα ηνία της Henkel το Μάιο, έχει δύσκολο έργο μπροστά του αφού ο προκάτοχός του, Kasper Rørsted, οδήγησε τα τελευταία οκτώ χρόνια την εταιρία σε ανάκαμψη, τόνωσε τα κέρδη και βοήθησε την τιμή της μετοχής να τριπλασιαστεί.
Οι πωλήσεις του κολοσσού στη Βόρεια Αμερική, τις οποίες οι αναλυτές παρακολουθούν στενά, μειώθηκαν ελαφρώς στα 932 εκατ. ευρώ από 934 εκατ. πέρυσι.
Τον Ιούνιο, η Henkel υπέγραψε συμφωνία για την αγορά της αμερικανικής Sun Products για 3,6 δισ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr