Στις μάρκες της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, περιλαμβανομένων της Skoda και της Audi, αντιστοιχεί το 23,4% των καταγραφών νέων οχημάτων στο τρίμηνο, έναντι 24,4% το πρώτο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Πρόκειται για το χειρότερο ποσοστό που εμφάνισε η εταιρία από το 2011.
Η ζήτηση στη βιομηχανία αυξήθηκε κατά 5,7% σε 1,74 εκατ. αυτοκίνητα το Μάρτιο –τον 31ο συνεχόμενο μήνα αυξήσεων-, ενώ εκτοξεύτηκε κατά 8,1% σε 3,93 εκατ. για όλο το τρίμηνο.
Η Volkswagen παλεύει να ξανακερδίσει πελάτες μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, ενώ ταυτόχρονα λείπουν από τις σειρές της νέα SUV, γεγονός που επιτρέπει στη Jeep της Fiat Chrysler, στη Mercedes-Benz της Daimler και στη BMW να αυξάνουν μερίδιο αγοράς καθώς τα μοντέλα αυτά γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
«Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία ανακάμπτει πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι ανέμεναν οι περισσότεροι αναλυτές, μεταξύ τους κι εγώ», σχολίασε πάντως ο Peter Schmidt της Automotive Industry Data. «Στο μεταξύ, κάποιοι πελάτες της VW κάθονται και περιμένουν να καθαρίσει η υπόθεση με τα ντίζελ», πρόσθεσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr